Subject: Elektriprojekti IP7100 kooskõlastamine
From: "Rummel, Uudo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jul 2024 08:42:26 +0300

Tere.

Saadan kooskõlastamiseks elektriprojekti „IP7100 Kiisa alajaama F4
nõuetekohasuse tagamine Pinske külas, Viljandi vallas, Viljandi maakonnas“
(manuses kooskõlastuse taotlus, seletuskiri ja asendiplaanid   DWG ja PDF
formaadis).

Projekteeritud rajatised asuvad riigitee nr.24150 Viljandi – Metsküla tee
kaitsevööndis km 1,92 – 1,93.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Uudo Rummel

projekteerija

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob +372 5164549

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte